4 kwietnia 2013

Mój kot zabił wczoraj zajączka.

Nie zapomniałam o blogu! Żeby nie było! Mam chwilową przerwę od czytania, ale już niedługo. Chciałam tutaj przypomnieć o dwóch miejscach, gdzie można mnie znaleźć. O miejscach w INTERNETACH ;)
Po pierwsze: facebook - cytatyt można sobie polubić i śledzić. Czasami zdarza mi się coś tam wrzucić. Zazwyczaj jak jestem wstawiona, ale na trzeźwo też.
Po drugie: lubimyczytac.pl - TUTAJ możecie sobie zobaczyć wszystkie przeczytane i ocenione przeze mnie książki, z podziałem na lata. Jak widać, nie ma ich zbyt wiele, niestety.

Są takie dni, podczas których jest tak niesamowicie cudownie, że aż ciężko w to uwierzyć. Są takie słowa, na które się nieświadomie czekało.

Jeżdżenie z Anną po naszej DZIELNI zawsze kończy się tym, że słucham w domu polskiego hiphopu lub tańczę na kanapie do czegoś takiego:

This is fucking awesome!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy