15 lipca 2010

"Al" (William Wharton)

- [...] Czy zechcesz pomóc mi zrealizować moje marzenia?
- Al, chcę je śnić razem z tobą. [...] Czy wpuścisz mnie do swego snu?
---

- [...] Wyjdziesz za człowieka, który został oficjalnie uznany za wariata [...]
- [...] Chcę oszaleć razem z tobą.
---

Od czego twoim zdaniem powinniśmy zacząć, aby przygotować się na długie, szczęśliwe, wspólne życie pełne miłości i radości? Powiedz, naprawdę chciałabym to wiedzieć. Jeśli mam żyć w twoim śnie, chciałabym przynajmniej wiedzieć, kiedy powinnam się obudzić, jeśli w ogóle.
---

[...] oszalałem na twoim punkcie. To prawdopodobnie najrozsądniejsza rzecz, jaką zrobiłem w całym swoim życiu.
---

Wszyscy tylko gramy, odgrywamy farsę, udajemy, że nam na sobie zależy.
---

Tak łatwo można zapomnieć, jak cudowny jest świat.
---

Do tej pory tak bardzo otaczałem się tajemnicą, że sam już nie wiem, co w moim życiu jest prawdą.
---

Sam jej uśmiech sprawia, że wszystko, co robię, nabiera sensu.
---

Nigdy nie sądziłem, że drugi człowiek może sprawić, że poczuję się tak szczęśliwy.
---

Dlaczego muszę od niej wymagać tak wiele?
---

Nie wiem, jak mogłem tak długo żyć samotnie.
---

Pokładanie zaufania w szczęście nie zawsze ma sens.
---

[…] jedno życie to zdecydowanie za mało.

Polub cytaty z tej książki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy